Wie we zijn

Bestuur

Stichting Lotje is opgericht door Lucas en Else, ouders van Lotje, om dichterbij de maatschappij te staan en iets te kunnen betekenen voor kinderen die het echt nodig hebben. Wij geloven dat iedereen “een stipje op de horizon kan zijn”. De laatste jaren hebben wij gemerkt hoe kleine dingen een groot verschil maken voor een kind!

Het bestuur wordt gevormd door: Lucas: voorzitter, Hanneke: penningmeester,  Lisette: secretaris.

Vrijwilligers

Stichting Lotje wordt ondersteund door enthousiaste vrijwilligers. De vrijwilligers dragen zorg voor de logistiek van de “Kast van Lotje” op locatie. Ook signaleren zij of er andere hulpvragen zijn in ‘hun’ wijk waar Stichting Lotje mogelijk bij kan helpen. Daarnaast staan zij in contact met een trouwe achterban die zorgt voor de toevoer van goederen naar de Kast.

Het team

Wijkcentrum Mariahoeve

Mary

Buurtcentrum Octopus

Stichting Lotje helpt kinderen in nood

Vrienden van Lotje

Stichting Lotje is, naast incidentele bijdragen van fondsen, grotendeels afhankelijk van donaties van bedrijven en particulieren. De laatste jaren is er geld ingezameld via verschillende acties op scholen, tijdens een kunstveiling van buurtvereniging Marlot, met de verkoop van ingezamelde tassen door Kiwanis Club Den Haag, bij de HALO wellness marathon, of door particulieren die geen cadeautje voor hun verjaardag vroegen maar een bijdrage voor Stichting Lotje. Wij zijn iedereen ontzettend dankbaar voor deze financiële steun.

Mocht je iets voor ons willen doen, neem dan gerust contact met ons op. Wij bespreken graag wat je, naast een financiële bijdrage, ook concreet kunt doen met en voor onze Stichting.

Onze Bedrijfsvrienden

ABD Technisch Beheer BV