Wie we zijn

Bestuur

Stichting Lotje is opgericht door Lucas en Else, ouders van Lotje, om dichterbij de maatschappij te staan en iets te kunnen betekenen voor kinderen die het echt nodig hebben. Wij geloven dat iedereen “een stipje op de horizon kan zijn”. De laatste jaren hebben wij gemerkt hoe kleine dingen een groot verschil maken voor een kind!

Het bestuur wordt gevormd door: Lucas: voorzitter, Hanneke: penningmeester, Evelyne: lid, Lisette: secretaris.

Vrijwilligers

Stichting Lotje wordt ondersteund door enthousiaste vrijwilligers. De vrijwilligers dragen zorg voor de logistiek van de “Kast van Lotje” op locatie. Ook signaleren zij of er andere hulpvragen zijn in ‘hun’ wijk waar Stichting Lotje mogelijk bij kan helpen. Daarnaast staan zij in contact met een trouwe achterban die zorgt voor de toevoer van goederen naar de Kast.

Het team

Marina

Manager
Stichting Lotje

Danielle

Social media Stichting Lotje

Mechteld

Kast locatie: Moerwijk

Angelique

Kast locatie: Escamp(Brede Buurtschool)

Angelique

Kast locatie: Escamp (Escampade)

Mary

Kast locatie: Schilderswijk (Octopus)

Kiki

Kast locatie: Transvaal (Julianakerk)

Ibtissam

Kast locatie: Wateringseveld (CJG)

Milène

Kast locatie: Schilderswijk (Kon. Beatrixschool)

Janneke

Kast locatie: Loosduinen (het Eiland)

Administratie

Mirella

Kast locatie: Loosduinen (het Eiland)

Mirjam & Jennifer

Kast locatie: Ypenburg (CJG)

Kast locatie: Scheveningen (Mallemok)

Daniëlle

Kast locatie: Escamp
(Bamboe)

Kiki

Stationsbuurt (Wijkcentrum Parada)

Anne

Kast locatie: Segbroek
(CJG)

Elselot

Kast locatie: Centrum
Laakhage

Rachel

Rivierenbuurt (Kindcentrum O3)

Hatice & Saime

Kast locatie: Mariahoeve (Wijkcentrum)

Myranda & Ronald

Regentesse-kwartier (Toermalijn)

Stichting Lotje helpt kinderen in nood

Vrienden van Lotje

Stichting Lotje is, naast incidentele bijdragen van fondsen, volledig afhankelijk van donaties van bedrijven en particulieren. Wij ontvangen geen subsidie. De laatste jaren is er geld ingezameld via verschillende acties op scholen, tijdens een voetbaltoernooi, op Koningsdag door Achtung Baby, bij de HALO wellness marathon, of door particulieren die geen cadeautje voor hun verjaardag vroegen maar een bijdrage voor Stichting Lotje. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze financiële steun.

Mocht u iets voor ons willen doen, neem dan gerust contact met ons op. Wij bespreken graag wat u, naast een financiële bijdrage, ook concreet kunt doen met en voor onze Stichting.

Onze vriendjes

AkzoNobel Decorative Paint

AkzoNobel steunt Stichting Lotje, voor de komende 5 jaar, met een financiële bijdrage en met materiaal om de “Kasten” goed in de paarse verf te zetten.

www.akzonobel.nl

Delissen Martens

Voor het derde jaar op rij steunt Delissen Martens onze Stichting met een financiële bijdrage.

www.delissenmartens.nl