Op de dag van de liefde, Valentijnsdag, lanceerde Lotje de hartverwarmende campagne ‘Liefs van Lotje’. Met een opvallend groot paars hart trok Lotje door de stad en zorgden we overal voor een glimlach op gezichten. Ons avontuur begon met een enthousiast interview in de ochtendshow van Bob bij Den Haag FM.
Twee weken lang stond Den Haag in het teken van onze campagne. Met een zichtbare paarse aanwezigheid en dagelijkse posts op social media stond Lotje in de spotlights, met als doel nog meer particulieren, bedrijven en fondsen te betrekken bij ons werk. Inmiddels hebben de eerste vriendjes van Lotje zich aangemeld via https://www.stichtinglotje.nl/vriendjevanlotje.
Slotstuk van de campagne was de eerste Open Dag van Lotje in Amare op 28 februari. Bezoekers konden kennis maken met de impact van ons werk rondom kinderarmoede en kansengelijkheid in de stad. Hoogtepunt was de uitreiking van diploma’s aan de kids van de eerste klas van Lotje door Wethouder Mariëlle Vavier.
Bekijk hieronder het video-interview met Den Haag FM van de aftrap van onze campagne. Laat je inspireren door de reis van ons grote paarse hart van Lotje en ontdek hoe ook jij het verschil kan maken voor kinderen in een kwetsbare situatie.