Het hele jaar aandacht voor kinderen!

Stichting Lotje vraagt aandacht voor kinderen in nood, juist ook ná de decembermaand.

Op 20 november schoven Else en Annetje van Stichting Lotje aan bij DenHaagFM tijdens de inzameling van Sintvoorieder1.Een prachtige actie om te zorgen dat ieder kind een kadootje van Sinterklaas krijgt. Stichting Lotje en Sintvoorieder1 werken samen om te zorgen dat de kadootjes bij de juiste kinderen terechtkomen.

Else vertelt  (vanaf min. 40) ‘Stichting Lotje zet zich het hele jaar in om kinderen in schrijnende situaties te helpen. Het is mooi om te zien hoe de stad in december helpt met Sint kadootjes. Maar deze kinderen hebben de rest van het jaar ook aandacht nodig. Het zou geweldig zijn als we hen ná december niet vergeten’.

Corine Batenburg van de Mallemok in Scheveningen onderstreept dat. Zij werkt dagelijks met de doelgroep en kent de verhalen. Luister hier (va min. 27). ‘Na december is het nog steeds moeilijk’.