Wie we zijn?

Bestuur

Stichting Lotje is opgericht door Lucas en Else, ouders van Lotje, om dichterbij de maatschappij te staan en iets te kunnen betekenen voor kinderen die het echt nodig hebben. Wij geloven dat iedereen een “een stipje op de horizon kan zijn”. De laatste jaren hebben wij gemerkt hoe kleine dingen een groot verschil maken voor een kind!

Het Bestuur wordt gevormd door: Else: voorzitter, Johan: vice voorzitter, Lucas: penningmeester, Fleur: secretaris

Vrijwilligers

Stichting Lotje wordt ondersteund door enthousiaste vrijwilligers. De vrijwilligers dragen zorg voor de logistiek van de “Kast van Lotje” op locatie. Ook signaleren zij of er andere hulpvragen zijn in een ‘hun’ wijk waar Stichting Lotje mogelijk bij kan helpen. Daarnaast staan zij in contact met een trouwe achterban die zorgt voor de toevoer van goederen naar de Kast.

Met liefde uitgevoerd

Alle activiteiten van Stichting Lotje worden met liefde uitgevoerd, ook ter nagedachtenis aan Paulien Bak, oud bestuurslid en jeugdvriendin van Else, overleden op 9 september 2012.

Stichting Lotje helpt kinderen in nood

Vrienden van Lotje

Vriendjes

Stichting Lotje is, naast incidentele bijdragen van fondsen, volledig afhankelijk van donaties van bedrijven en particulieren. Wij ontvangen geen subsidie. De laatste jaren is er geld ingezameld via verschillende acties op scholen, tijdens een voetbaltoernooi, op Koningsdag door Achtung Baby, bij de HALO wellness marathon, of door particulieren die geen cadeautje voor hun verjaardag vroegen maar een bijdrage voor Stichting Lotje. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze financiële steun.

logo_lotDrinkt u wel eens koffie bij Lot op de Thomsonlaan?
Zij doen € 0,10 in de fooienpot van Stichting Lotje voor een glaasje water.

Mocht u iets voor ons willen doen, neem dan gerust contact met ons op. Wij bespreken graag wat u, naast een financiële bijdrage, ook concreet kunt doen met en voor onze Stichting.

800px-AkzoNobel_LogoAkzoNobel Decorative Paints

AkzoNobel steunt Stichting Lotje, voor de komende 5 jaar, met een financiële bijdrage en met materiaal om de “Kasten” goed in de paarse verf te zetten.
www.akzonobel.nl

logo_MMM_240x73MMM Interactieve Communicatie

Full service internetbureau MMM Interactieve Communicatie BV heeft de site gesponsord van Stichting Lotje.
www.mmm.nl

delissenmartens-logoDelissen Martens

Voor het derde jaar op rij steunt Delissen Martens onze Stichting met een financiële bijdrage.
www.delissenmartens.nl

fonds1818logogroot        ING_logo