Doneer aan Stichting Lotje

Help kinderen in nood

Stichting Lotje biedt hulp in de vorm van een eenmalige bijdrage, klein of groot, die echt een verschil maakt voor het kind. De bijdrage kan financieel zijn, of afhankelijk van de situatie, in de vorm van hulpgoederen waar op dat moment behoefte aan is.

Via onze pagina op Facebook doen wij een oproep wanneer wij goederen nodig hebben voor kinderen in nood. Wie ons daar volgt, ziet dat Stichting Lotje een bijzonder betrokken en krachtige achterban heeft om snel kinderen te helpen. Een bed, specifieke kleding of spullen voor school: er is vraag om van alles. Al die mensen samen maken de stad een stuk mooier.

Via de Kast van Lotje helpen wij kinderen van gezinnen die het even moeilijk hebben aan goede (gebruikte) kleding, schoenen en klein speelgoed. Breng je zelf gewassen kinderkleding van goede kwaliteit naar één van de 14 Kasten van Lotje in Den Haag, dan help je kinderen direct. Misschien kom je zo eens in een wijk van onze stad die je nog niet kende!

Jouw donatie

In sommige gevallen helpen we kinderen door spullen aan te schaffen. Van kleine goederen als ondergoed of  handschoenen tot grotere bestedingen. Geld doneren kan heel gemakkelijk via onze ‘Geef-pagina’. Je kunt zelf kiezen welk bedrag je wilt doneren. Wil je doneren én een bedankje ontvangen? Kijk dan hieronder. Donaties worden altijd gebruikt voor hulp aan kinderen in nood.

Fietskrat Stichting Lotje

De stichting Lotje fietskrat. Oersterk, opvallend en praktisch. Je raakt bovendien je fiets nooit meer kwijt. Doneer €35 (excl. verzendkosten) of meer en we danken je met een Stichting Lotje fietskratje. Let op: verzending kost €7. Het totaalbedrag is €42 . Vermeld je adres bij je donatie.

Lotje armband

Dankbaar zijn we voor Bazou en Atelier Lotje uit Rijswijk, die samen de unieke Lotje armband ontwierpen. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zetten ze in elkaar. Doneer €10 of meer en ontvang als dank een Lotje armband van Bazou. Fair trade uit eigen land! Verzending is gratis. 1 armbandje per donatie. Let op: vermeld je adres bij donatie.

Lotje koffie mok

Stichting Lotje pleit voor duurzaamheid. Een mok in plaats van plastic bekertjes. Dat smaakt beter. Doneer €7 (exclusief verzendkosten), dan danken wij je met een Lotje mok. Verzendkosten: €7. Het totaalbedrag is €14. Let op: vermeld je adres bij je donatie. Eventueel kun je de mok afhalen in Den Haag. Mail ons voor de mogelijkheden.

Projecten

Wil je Stichting Lotje op een andere manier helpen? Soms wordt Stichting Lotje betrokken als goed doel bij een benefiet of fundraising. Ook zo iets van plan? Wij horen heel graag van je. Neem contact met ons op.